Atgal į sąrašą

10 efektyviausių turinio rinkodaros įrankių

2017.03.06
10 efektyviausių turinio rinkodaros įrankių

10 efektyviausių turinio rinkodaros įrankių

Turinys vien straipsniais ar tinklaraščio įrašais neapsiriboja. Į apibrėžimą įeina gerokai daugiau: vizualinė medžiaga, naujienlaiškiai ir net knygos! Kokius 10 įrankių reikėtų tuoj pat įtraukti į savo turinio rinkodaros strategiją, pasakojame šiame blogo įraše.

  1. Infografikas

Infografikas, kaip ir sufleruoja jo pavadinimas, pristato informaciją grafiškai. Atliktas tyrimas rodo, jog infografikai socialiniuose tinkluose palike’inami ir jais pasidalijama iki trijų kartų dažniau nei kitu turiniu. Vadinasi, tokio tipo turinys turi labai didelę tikimybę tapti virusiniu (viral). Tokie garsūs portalai kaip www.lifehack.org www.mashable.com bei www.huffingtonpost.com jau kurį laiką sėkmingai naudojasi šia taktika.

Infografikai – įgūdžių reikalaujantis dalykas, todėl jų gamybą verta patikėti profesionaliam dizaineriui. Jei jūsų biudžetas labai ribotas, juos pasigaminti pabandykite šių nemokamų įrankių pagalba: www.easel.ly https://piktochart.com/ www.canva.com/create/infographics/

Nepamirškite, jog šiais laikais infografikus publikuoja daugelis kompanijų, todėl tam, kad jūsiškiu būtų dalijamasi, jis turi būti labai informatyvus ir vizualiai patrauklus.

  1. Memai (memes)

Tai paveikslėliai su užrašais, nešančiais tam tikrą, visiems suprantamą žinutę. Paprastai tai – kadrai ar citatos iš filmų, dainų žodžiai ar tiesiog primityviomis programomis (pavyzdžiui, „Microsoft Paint”) nupiešti paveikslėliai. Memais žmonės linkę dalintis, juos labai lengva pasigaminti pačiam. ( https://memegenerator.net/) Tiesa, neteisingai juos panaudoję, galite sulaukti priešingo efekto – pašaipų ir ironiškų komentarų.

Tokio tipo turinys tinkamesnis jaunesnei auditorijai, didesnį efektą pasieksite memais dalindamiesi soc. tinkluose, o ne bloge ar internetinėje svetainėje. Neverta memų įtraukti į komunikacijos planus: daugiausia reakcijos sulauks tie, kurie spėja su aktualijomis. Ir jokiu būdu jų nepadauginkite!

  1. Nuotraukos bei pieštos iliustracijos

Anot psichologo Albert Mehrabian, net 93 % komunikacijos yra neverbalinė. Todėl tam, kad sustiprintumėte kompanijos siunčiamą žinutę, pasitelkite nuotraukas bei pieštas iliustracijas. Tiesa, nors fotobankuose (photo stock) galite atrasti labai kokybiškų vaizdų, nepamirškite skaitytojams parodyti ir savo darytų nuotraukų: galite pristatyti komandos narius, atskleisti dalį produkto gaminimo proceso ar tiesiog parodyti linksmas akimirkas iš kasdienio biuro gyvenimo.

Jūsų biudžetas ribotas? Išbandykite nemokamus fotobankus: https://stocksnap.io/ https://pixabay.com/ www.freeimages.com/  

  1. Vaizdo įrašai 

Tai – vienas veiksmingiausių turinio rinkodaros įrankių. Daugiau informacijos rasite kitame mūsų tinklaraščio įraše: 5 svarios priežastys, kodėl video rinkodara naudinga jūsų verslui

  1. Sąrašai

Pavyzdžiui, „10 miestų, į kuriuos būtina nukeliauti”, „15 priežasčių, kodėl verta įsigyti naują telefoną” ar „9 būdai sutaupyti” – vieni efektyviausių būdų sudominti skaitytoją savo turiniu. Juk ir patys ką tik įpusėjote straipsnį „10 efektyviausių turinio rinkodaros įrankių”. Juos sukurti nėra sudėtinga: tiesiog pristatykite temą, išdėstykite punktus bei pabaigoje juos apibendrinkite. Kuo sąrašas ilgesnis ir detalesnis, tuo didesnę naudą gaus skaitytojas. Ir būtinai atsikratykite įsitikinimo, jog turite sudaryti top 5/10/15 – visi skaičiai veikia vienodai gerai!

  1. Vadovas

Labai ilgas ir detalus turinio vienetas, apimtimi lenkiantis bet kokį straipsnį ar blogo įrašą. Sėkmingam vadovui reikia trijų komponentų: labai geros idėjos, kokybišką ir lengvai suprantamą tekstą kuriančio copywriter’io bei profesionalaus dizainerio. Geriausias formatas vadovams – PDF: juos vartotojams leiskite parsisiųsti mainais už naujienlaiškio prenumeravimą. Nereikia nė sakyti, jog didelis naujienlaiškio sekėjų skaičius – pelninga reklamos galimybė.

  1. El. knygos

Elektroninės knygos savo funkcija primena vadovus, tiesiog yra kur kas ilgesnės ir detalesnės. Jos sustiprina jūsų autoritetą savo srityje, suteikia galimybę lengvai dalintis savo sukauptomis žiniomis. Dažniausiai el. knygos kuriamos PDF formatu, jas galima parsisiųsti mainais už naujienlaiškio prenumeratą.

El. knygos apimtis turėtų siekti bent 10 tūkst. žodžių, tai jokiu būdu negali būti vientisas tekstas – jį padalinkite į skyrius, kitaip tariant – orientavimąsi palengvinančius informacijos „gabalus”. Ne mažiau svarbu pasirinkti patrauklų pavadinimą ir dizainą (spalvas, grafikus ir t.t).

  1. Atsiliepimai

Atsiliepimai (žinoma, jei jie teigiami) – geriausias įrodymas, jog jūsų produktą ar paslaugą verta pirkti. Nesvarbu, ar tie atsiliepimai jūsų svetainėje, socialiniuose tinkluose ar atsiliepimų/skundų portaluose – prieš pirkdami prekę ar paslaugą žmonės labai dažnai nori žinoti kitų vartotojų patirtį.

Beje, socialiniame tinkle ar savo svetainėje galite patalpinti (žinoma, ne be jų žinios) gražiai vizualiai apipavidalintas vartotojų citatas, ypač jei jie – garsūs žmonės.

  1. Produktų apžvalgos

Kaip ir vadovai bei el. knygos, produktų apžvalgos padeda savo savo srityje tapti autoritetu. Kiekviena industrija pasižymi unikaliais produktais, programine įranga ar paslaugomis. Kai į savo rinkodaros strategiją įtraukiate pagrindinius gamintojus ar paslaugų tiekėjus, galite tapti žinomesni ir užsitarnauti pagarbą. Jums tereikia išbandyti produktą ir pasidalyti savo patirtimi.

Niekada nesate to darę? Vadovaukitės šiais žingsniais: pristatykite produktą ir gamintoją; apibūdinkite produktą, aptarkite jo pliusus ir minusus; nepamirškite rekomendacijos bei „call to action“ mygtuko. Jei išbandote prekę, o ne paslaugą, apsvarstykite galimybę sukurti apžvalgą video formatu.

  1. Naujienlaiškiai 

Reguliarus naujienlaiškis – geriausias būdas palaikyti ryšį su nuolatiniais sekėjais. Tereikia laikytis vienos taisyklės – siūlykite tokį turinį, kokį jie tikrai nori skaityti. Rekomenduojama, kad naujienlaiškis būtų trumpas ir aiškus, teksto ir nuotraukų proporcija – 70 % ir 30 %, turinys – aktualus, naudingas ir pan. Be to, prieš išsiųsdami naujienlaiškį, keletą kartų patikrinkite, kaip jis atrodo, ar veikia visos nuorodos ir t.t. Toks patarimas gali skambėti juokingai, tačiau nustebtumėte, kiek klaidų pastaiko paskubomis siunčiamuose naujienlaiškiuose!

  1. SEO

Lietuviškai vadinama optimizacija paieškos sistemoms – neatsiejama turinio rinkodaros dalis. Apie tai, kuo ji naudinga jūsų verslui, pasakojame ankstesniame mūsų tinklaraščio įraše: Turinio rinkodara vs. SEO: ką rinktis šiandien?



Noriu konsultacijos!